Reklamácie

Postup reklamácie tovaru

  • Kontaktujte naše reklamačné oddelenie prostredníctvom e-mailu, kde uvediete popis závady, typ   výrobku, výrobné číslo a číslo kúpneho dokladu.
  • V čo najbližšej dobe, a však najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) Vás budeme kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu vybavovania reklamácie. (Z hľadiska najrýchlejšieho vybavenia reklamácie odporúčame klientom reklamáciu postúpiť priamo do servisných stredísk. )
  • Zaslanie poškodeného tovaru na adresu autorizovaného servisného strediska spolu s popisom závady, záručným listom (dodací list) a dokladom o kúpe.
  • Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní.
    V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku). V tomto prípade nám, prosím, originál návrhu na dobropis zašlite na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám obratom navrhne riešenie.

Záručný list: Ak Vami objednaný tovar obsahuje záručný list a servisné stredisko ho vyžaduje, je potrebné nám ho zaslať na adresu našej firmy a my Vám ho obratom potvrdený zašleme späť. Z dôvodu štrnásť dňovej garancie vrátenia tovaru, záručný list potvrdzujeme až po tejto štrnásť dňovej lehote. Záručné listy preto potvrdzujeme dodatočne. 

 Zoznam servisných stredísk 

 Záručná doba a reklamácie 


 

Zasielaním vadného tovaru priamo do servisných stredísk urýchlime dobu reklamácie. Pri zaslaní tovaru priamo na našu adresu, iba predlžujeme dobu vybavenia reklamácie z dôvodu dodatočnej prepravy od nás do servisného strediska.