Reklamácie
ÚvodReklamácie
Postup reklamácie tovaru
- Kontaktujte naše reklamačné oddelenie prostredníctvom e-mailu, kde uvediete popis závady, typ výrobku, výrobné číslo a číslo kúpneho dokladu.
- V čo najbližšej dobe, a však najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) Vás budeme kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu vybavovania reklamácie. (Z hľadiska najrýchlejšieho vybavenia reklamácie odporúčame klientom reklamáciu postúpiť priamo do servisných stredísk. )
- Zaslanie poškodeného tovaru na adresu autorizovaného servisného strediska spolu s popisom závady, záručným listom (dodací list) a dokladom o kúpe.
- Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní.
V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku). V tomto prípade nám, prosím, originál návrhu na dobropis zašlite na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám obratom navrhne riešenie.
Záručný list: Ak Vami objednaný tovar obsahuje záručný list a servisné stredisko ho vyžaduje, je potrebné nám ho zaslať na adresu našej firmy a my Vám ho obratom potvrdený zašleme späť. Z dôvodu štrnásť dňovej garancie vrátenia tovaru, záručný list potvrdzujeme až po tejto štrnásť dňovej lehote. Záručné listy preto potvrdzujeme dodatočne.
Zasielaním vadného tovaru priamo do servisných stredísk urýchlime dobu reklamácie. Pri zaslaní tovaru priamo na našu adresu, iba predlžujeme dobu vybavenia reklamácie z dôvodu dodatočnej prepravy od nás do servisného strediska.